Thursday 19 May 2011

Pasal Aku

Assalamualaikum semua.... :-) ni blog pertama aku... aku pun tak tahu macam mana idea nak buat blog ni tiba-tiba ada... emm sebenarnya minat tu dari dulu memang ada oleh keran telampau sibuk dengan pekerjaan aku skg tu yang jadi malas nak menulis.... hari ni 20/5/2011 bersamaan dengan hari Jumaat huhu malas nak buat kerja sebenarnya hari ni maklumla kan hari ni hari jumaat besok cuti yahoo best cuti ni terutama bulan 5 bnyak dapat cuti heheh.... time-time mcm ni la tiba-tiba hati aku kuat untuk buat blog, jadi aku pun minta tolong kawan ofice aku untuk ajarkan mcm mana nak buat blog, setting itu ini mana aku tau bnda ni setting facebook aku tau la heheheh...


Emm sekarang ni aku nak cerita sikit pasal diri aku ni, sedikit sebnyk korang boleh la kenal ngan aku kn, ok aku ni orang yang biasa ja (semua orang akan cakap macam tu kn heheh) 5 orang adik beradik dan aku ni anak yang bongsu kira paling kecil la heheh dulu-dulu aku ni kena buli je dengan abg2 aku, tu dulu la skg ni semua dah besar takde dah buli-buli ni heheh. Aku ada 3 orang abg dan 1 orang kakak, mama dangan abah aku dorang tinggal di kudat dan bekerja disana, kampung halaman aku semestinaya daerah tercinta Kota Marudu Sabah heheh...
 ni gambar abah ngam mama aku

 lima orang adik beradik aku termasuk aku

Sekarang ni aku bekerja di dengan sebuah syarikat perunding alam sekitar dalam bahasa lain dikenali sebagai environmental consultan sebagai seorang yang membuat atau melukis peta, semua map-map ko suruh la aku buat semua jadi heheheh tp kadang-kadang malas juga aku buat kerja tu hehehe (malas sekejap ja rajin selalu) ya ka aku rajin???? hehehe

 pura-pura ja ni sibuk hahahah

Jadi tu ja la yang aku dapat ceritakan pada hari ini, tunggu datang idea2 yang best cerita2 best nanti aku kongsikan dengan kamu semua ok, nanti aku ceritakan lagi la aktiviti aku, apa yang aku suka buat macam-macam lagi la sabar ye... heheheh bye assalamualaikum...

akhir kata pada hari ini
AWESOME

No comments:

Post a Comment