Thursday 17 May 2012

Kerjaya aku

Assalamualaikum...

Malas pulak aku mau buat apa2 kerja hari ni. Hari ni aku mau terangkan dgn kamu semua pasal kerja aku, banyk kawan2 aku tnya "zul ko ni kerja apa ba sebenarnya" aku jawab ja aku ni kerja buat map, ada yang membayangkan aku ni kerja sebagai arkitek hahah jauh sekali, ada y terbayang aku ni kerja  keluar masuk hutan.
Ok sebenarnya aku ni kerja sebagai GIS & Mapping, kerja aku buat map. Ada orang tnya lagi GIS tu apa, paling senang jawapan aku buka google taip GIS hahahha. Jom kita tggok apa y aku buat kalu kerja.



 Ni masa aku ambil GPS point d lapangan.

Sampai bilik hotel pun masih buat kerja (pura-pura rajin)
Ntah la aku pun x tau mau cakap apa.
Kalu aku d opis begini la aku


keluar masuk hutan :-)

Penat ooooo 

Mari kita berlumba dalam hutan hahah


Jadi mcm tu la kerja aku, heeheeh tu ja la aku mau kongsikan hari ni...
Awesome...

No comments:

Post a Comment